Tuotteiden tilaus ja toimitus:

Tilauksen vahvistaminen:

  • Tilauksestasi lähetetään vahvistus sähköpostiisi. Tarkista, että tilauksesi tiedot ja osoitetietosi ovat oikein. Tilaaja on vastuussa tietojen oikeellisuudesta. Mikäli et ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, tarkista antamasi sähköpostiosoite tai roskapostikansiosi. Asiakkaan ja NILA Baby -verkkokaupan välisen ostotapahtuman toimitusehdot astuvat voimaan heti tilausvahvistuksen jälkeen.

Tilauksen käsittely:

  • Tilaukset käsitellään mahdollisimman pian ja toimitetaan asiakkaalle 2-7 arkipäivän kuluessa tilauksen vahvistamisesta. Poikkeavista toimitusajoista ilmoitamme asiakkaalle ensisijaisesti sähköpostilla tai tekstiviestillä matkapuhelimeen.

Toimitus:

  • Käytämme tilausten toimituksiin Postin palveluita. Asiakkaan tulee valita haluamansa toimitustapa. Tilauksen koosta riippuen, tilaus toimitetaan joko kirjeenä kotiin tai pakettina lähimpään Postiin tai Postin pakettiautomaattiin.  Mikäli asiakas valitsee toimitustavaksi paketinohjauspalvelun Postin pakettiautomaattiin, tulee toimitusosoite kenttään laittaa oikea pakettiautomaatin noutopisteosoite. Lisäinfoa www.posti.fi.

Toimituskulut:

Suomessa ja euroopassa:

Alle 55 euroa/ Toimituskulut 10 euroa.

Vähintään 55 euroa tilaus, ilman toimituskuluja.

0 - 100 euroa tilaus  Postin pakettiautomaattiin/ Toimituskulut 7,90 euroa.

Toimituskulut Euroopan ulkopuolelle postihinnaston mukaisesti.

Pidätämme oikeuden toimituskulujen muutoksiin. Mikäli osa yli 55 euron tilauksesta palautuu asiakaspalautuksena, toimituskulut lisätään alle 55 euron tilaukseen. Tilauksen toimituskulut ulkomaille määräytyvät postihinnaston mukaisesti.

Noutamaton, NILA Babylle palautunut tilaus, käsitellään asiakaspalautuksena. Emme uudelleenlähetä palautuksena tullutta tilausta.

NOUTO NILA Baby toimipisteestä:

Tilaa tuote verkkokaupasta ja odota tilausvahvistus NILA Babyltä. Saat sen sähköpostiisi. Sovi noutamisesta aina erikseen etukäteen joko puhelimella tai sähköpostilla. irjanl@nilababy.fi, p. +358503205192

Kaupan peruminen ja tuotteen palautus:

  • Asiakkaalla on halutessaan kuluttajasuojalain mukainen oikeus perua kauppa ja palauttaa tilaamansa tuote NILA Baby verkkokauppaan. Peruutusilmoitus tulee tehdä 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ja palautuksen tulee tapahtua 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksesta. Palautukseen tulee liittää peruuttamislomake täytettynä.Palautettavan tuotteen tulee olla siisti ja myyntikunnossa, aivan kuten lähtiessä NILA Babyltä asiakkaalle. Asiakkaan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset. Tuotteilla, jotka on valmistettu yksilöllisesti asiakkaan omilla tiedoilla, ei ole palautusoikeutta.

Postituksessa viottunut/rikkoontunut tuote:

  • Mikäli tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksen aikana, asiakkaan tulee tehdä välittömästi vahinkoilmoitus noutopisteessä sekä ottaa yhteyttä NILA baby -verkkokauppaan.